W związku z licznymi pytaniami o quickshiftery spieszymy poinformować, że niżej wymienione motocykle wyposażone w moduły wtrysku Power Commander III wymagają zainstalowania dodatkowego Ignition Module (opcja do PCIII) aby możliwe było podłączenie quickshiftera. W tych motocyklach, bez Ignition Module, żaden quickshifter bez własnego ECU (również quickshifter produkowany przez firmę Dynojet)  nie bedzie działał. Oto lista motocykli wymagających Ignition Module:

Honda CBR 1000 RR 2004-2008
Honda CBR 600 RR 2003-2008

Suzuki GSX-R 600 2006-2008
Suzuki GSX-R 750 2006-2008
Suzuki GSX-R 1000 2005-2006
Suzuki GSX-R 1000 2007-2008

Yamaha YZF-R6 2006-2008

Jeżeli posiadasz jeden z ww. motocykli wyposażony w Power Commander III i chciałbyś zainstalować quickshifter masz 3 możliwości:

  • dokupić i zainstalować Ignition Module (dostępny i dealerów Power Commander’a)
  • zdeinstalować Power Commander III i zainstalować moduł Rapid Bike 3, który w standardowym wyposażeniu posiada wejście na quickshifter
  • kupić i zainstalować quickshifter posiadający własny układ wykonawczy (odcinający zapłon)

Uwaga: nazwy handlowe i znaki towarowe użyte w niniejszym artykule należą do ich właścicieli i użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.

Comments are closed.