Tuning ciągników siodłowych – Rapid Truck (4Work)

By admin
Możliwość komentowania Tuning ciągników siodłowych – Rapid Truck (4Work) została wyłączona
Tuning ciągników siodłowych – Rapid Truck (4Work)

Rapid Truck to moduły służące do tuningu ciągników siodłowych. Dzięki zastosowaniu modułu znacznie wzrasta moment obrotowy silnika. Podstawową korzyścią wynikającą z zastosowania modułu Rapid Truck jest obniżenie zużycia paliwa oraz znacznie lepsze przyspieszenia przy dużych obciążeniach (jazda z pełnym ładunkiem, wzniesienia). Aktualnie w ofercie znajdują się moduły:

Rapid Truck XTI – stosowany w silnikach z układami zasilania TRW

Rapid Truck HPI – stosowany w silnikach z układem zasilania firmy Scania

Poniżej zamieszczamy listę obsługiwanych modeli ciągników siodłowych, których silniki można poddać tuningowi za pomocą modułów Rapid Truck:

DAF    105    EURO5
Kawasaki    115ZV    8.0 480KM
Renault    Magnum    AE 440 DXi12
Renault    Magnum    AE 460 DXi13
Renault    Magnum    AE 480 DXi12
Renault    Magnum    AE 440 DXi12
Renault    Magnum    AE 500 DXi13
Renault    Magnum    AE 460 DXi13
Renault    Midlum    160 DXi5
Renault    Midlum    190 DXi5
Renault    Midlum    220 DXi5
Renault    Midlum    240 DXi7
Renault    Midlum    280 DXi7
Renault    Premium    240 DXi7
Renault    Premium    280 DXi7
Renault    Premium    320 DXi7
Renault    Premium    330 DXi11
Renault    Magnum    AE 480 DXi12
Renault    Premium    370 DXi11
Renault    Magnum    AE 500 DXi13
Renault    Premium    380 DXi11
Renault    Premium    330 DXi11
Renault    Premium    410 DXi11
Renault    Premium    370 DXi11
Renault    Premium    440 DXi11
Renault    Premium    380 DXi11
Renault    Premium    450 DXi11
Renault    Premium    410 DXi11
Scania    P270    5 Cil.
Scania    R310    5 Cil.
Scania    R380    6 Cil.
Scania    R420    6 Cil.
Scania    R500    8 Cil.
Scania    R560    8 Cil.
Scania    R580    8 Cil.
Scania    R620    8 Cil.
Scania    HPI 420    6 cyl.
Scania    HPI 470    6 cyl.
Scania    HPI 480    6 cyl.
Scania    XPI 400    6 cyl.
Scania    XPI 440    6 cyl.
Scania    XPI 480    6 cyl.
Volvo    FE    new – D7E – 240KM
Volvo    FE    new – D7E – 320KM
Volvo    FH12    new – D13A – 480KM
Renault    Premium    440 DXi11
Volvo    FH13    new – D13A – 400KM
Renault    Premium    450 DXi11
Volvo    FH13    new – D13A – 440KM
Volvo    FH12    new – D13A – 480KM
Volvo    FH13    new – D13A – 480KM
Volvo    FH13    new – D13A – 400KM
Volvo    FH13    new – D13A – 520KM
Volvo    FH13    new – D13A – 440KM
Volvo    FH16    new – D16A – 540KM
Volvo    FH13    new – D13A – 480KM
Volvo    FH16    new – D16A – 580KM
Volvo    FH13    new – D13A – 520KM
Volvo    FH16    new – D16A – 660KM
Volvo    FH16    new – D16A – 540KM
Volvo    FM13    new – D13A – 360KM
Volvo    FH16    new – D16A – 580KM
Volvo    FM13    new – D13A – 400KM
Volvo    FH16    new – D16A – 660KM
Volvo    FM13    new – D13A – 440KM
Volvo    FM13    new – D13A – 360KM
Volvo    FM13    new – D13A – 480KM
Volvo    FM13    new – D13A – 400KM
Volvo    FM7    new – D7E – 240KM
Volvo    FM7    new – D7E – 280KM
Volvo    FM7    new – D7E – 320KM
Volvo    FM9    new – D9B – 300KM
Volvo    FM9    new – D9B – 340KM
Volvo    FM9    new – D9B – 380KM
Volvo    FM13    new – D13A – 440KM
Volvo    FM13    new – D13A – 480KM

Przyrosty mocy maksymalnej i momentu obrotowego sięgają 18-20% i w głównej mierze zależą od kondycji silnika. Dzięki temu zużycie paliwa może być zredukowane o 8-12% w zależności od trasy i ładunku.

NOWOŚĆ! Od niedawna w ofercie znajdują się wiązki do modułów Rapid Truck XTI (Volvo, Renault) w specyfikacji Plug&Play czyli podłączane tylko za pomocą szybkozłączek. Dzięki temu po deinstalacji modułu w samochodzie nie pozostaje żaden ślad a sama instalacja czy deinstalacja zajmuje około 15 minut!

Wszystkie moduły dostępne są w naszym SKLEPIE – link na górze strony.

Poniżej prezentujemy przykładowy test na hamowni podwoziowej ilustrujący działanie modułu Rapid Truck XTI w DAFie XF105.

[pdf 4motoracing.pl/DAF_XF105.pdf 600]

Comments are closed.